090310

Godmorgon!

Ännu en sovmorgon. Känns konstigt, förra veckan var jag ju uppe klockan sju typ varje dag:) Och nu är den här veckan helt slapp. Jaja, så är det. Men jobbar i helgen så det kan kanske behövas att ha det lite lugnt såhär i veckan. Jag skulle ju behöva plugga lite så det blir det kanske lite senare.

På skolan är det typ mäklarmässa, vi som pluggar har chans att träffa mäklare och prata med dem om praktik eller jobb och framtid osv. Vet inte om jag ska gå dock. Känns som att det är lite tidigt faktiskt. Men jag får se. Har ju inte jättemycket annat att göra idag:)

Är sjukt sugen på at shoppa nu när alla vårkläder kommit ut i butikerna, men just nu håller inte ekonomin för det... Suck. Får vänta till nästa månad:)

Hoppas ni får en fin dag!♥


Jodå, det är på gång:)
Källa

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-03-09 @ 13:54:18
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: karolina

fin bild!

kan du vara snäll och svara på detta på MIN BLOGG?

Så kan jag läsa det där och sedan kommentera på din igen, tack :)



vet du vem hon Jenny Forsberg är?

Hon kommenterade före mig, hon har kommenterat på min också`?!



Btw, såg att du kommenterade på Fokis blogg ^^

2010-03-09 @ 15:01:47
URL: http://karolinapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0