070310

Hej.

Nu är vi hemma igen efter en underbar helg. Det kändes inte lönt att skriva imorse. Vi vaknade vid halv tio och gick upp och åt frukost. Sen låg vi bara och njöt i sängen ett tag tills det var dags att checka ut. Vi var ju ute igår, på The Tivoli i Helsingborg. Kul ställe, men väldigt ung ålder... T.o.m jag kände mig gammal haha:) Men jag och älsklingen hade kul ändå. Det var ju ändå det som var meningen. Efter ett tag höjde de dock musiken så mycket att vi inte orkade vara kvar. Det enda man hörde var basen, inte  sång eller något alls. Störigt faktiskt. Klart man vill njuta av hög musik som man inte kan spela hemma, men att bli döv på köpet? Nej tack. Så vi gick vidare till Harry´s istället innan vi gick tillbaka till rummet och käkade cheeseburgare:) Perfekt avslut. Vi hade en toppenkväll helt enkelt. Inte konstigt att vi varit helt sega hela dagen. Nu sitter vi i soffan här hemma och har precis klämt i oss vars en kebabtallrik:)

Snart ska jag se The Hills, och sen hoppa in i duschen. Imorgon är det tillbaka till verkligeheten... Blir tufft efter en sån här lyxhelg:)

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0