040310

Godmorgon!

Ännu en alldeles för tidig morgon. Usch, usch, usch. Vilken vecka det här har varit! Helt sjukt ju. Jag är inte van vid så här tidiga morgnar;) Inte min grej alls känner jag. Eller jo, om man ska iväg nånstans. Då kan jag gå upp typ hur tidigt som helst. Ja, om det är något kul också så klart, hehe. Men skola? Då är det trögt...

Idag så har jag en övning på skolan mellan åtta och tio... Känns lönt, men i alla fall. Jag hoppas att kalkylering ska falla helt på plats idag så att jag kan jobba framåt själv. Efter skolan blir det kanske lite shopping... Med betoning på LITE, har inte råd med för mycket:) Men alltid kul att gå och titta och planera vad man ska köpa när man får pengar:)

Hoppas ni får en toppenfin dag! Det sägs att solen ska vara framme idag i alla fall:D Passa på och njuut!!♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra R

Hoppas du också kommer att få en underbar dag i solen och njut så mycket du kan :)

2010-03-04 @ 08:04:57
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja du får också ha en fin dag du med!!

2010-03-04 @ 08:05:54
Postat av: ITZI

åh vad glad man blir av den där bilden, sjukt!

2010-03-04 @ 14:03:20
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0