030310

Godmorgon!

Inatt har jag sovit som en stock, nästan helt drömlöst. Så himla skönt. Tror det beror på att jag tränar nu igen. Kroppen är inte lika orolig längre, vilket är väldigt skönt. Älskar att vara helt slut på kvällen och vakna dagen efter helt utvilad.

Idag står praktik på schemat. Det har varit ett långt uppehålle från det nu, men skolan har tagit så otroligt mycket tid. Jag har varit tvungen att ställa in praktiken ett par gånger p.g.a att jag varit tvungen att plugga. Inte kul alls, det är aldrig kul att llämna återbud på något. Och praktiken känns ju viktig den också. Men skola kommer först just nu, helt klart!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Ska nog ha min nya kavaj, härligt avslappnat men ändå snyggt:) Passar perfekt.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alle

Hoppas du också får en bra dag!

Kan du inte lägga upp fler bilder i dina inlägg? Mer personligt och kul och se :)

2010-03-03 @ 07:43:16
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Mmiirree ;)

Hej! ;) Skulle du vilja bli veckans hottie hos mig? Vet inte du vad det är? tur för dig så har jag en länk om vad det är. Jag hoppas verkligen du vill vara med! reglerna är väldigt enkla! =) Länken: http://mirandasdagbok.blogg.se/2010/march/bli-veckans-hottie.html#comment



btw. fin blogg! ;)

/kram x♥

2010-03-03 @ 15:09:27
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0