020310

Godmorgon!

Usch, det borde vara förbjudet att gå ur sängen innan åtta... Så jäkla trött idag alltså. Och så har jag fyra härliga timmars föreläsning idag... Inte sugen alls på det. Men så är det väl antar jag, inte mycket att gnälla över:) Vi slutar i alla fall tolv så det är ju rätt okej. Då ska jag på stan och se om jag kan fixa en tvåårspresent till älsklingen. Jag har fått lite tips på vad jag kan köpa så nu tror jag att jag vet vad jag ska ge honom. Jätesvårt ju. Hoppas han blir nöjd:)

Ikväll blir det förhoppningsvis träning igen också. Ki-box eller Bosu, vi får se:) Skönt att äntligen fp en hel veckas träning i alla fall.

Nu måste jag gå och göra mig i ordning. Ha en jättebra dag allihop. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0