Perfekt dag

Nyss hemkommen efter en heldag på stranden. Riktigt härligt att få ligga där och inte tänka på någonting alls. Bara vara och njuta av solens värme. Dessvärre somnade jag till en stund och det räckte för att jag skulle bli röd som en skållad kräfta:D Jag lyckas alltid, haha. Jaja, så är det.

Nu ska jag berätta lite om tisdagen i Spanien:

Tisdag:
Vi var rätt mätta på solen både älsklingen och jag så vi bestämde oss för att åka in till stan istället. Efter att jag sprungit en runda igen på morgonen så gick vi in och tittade i staden. Riktigt mysig dag. Vi gick runt, åt gott och njöt av tillvaron. Skönt att hoppa över stranden ett tag faktiskt:) Sen blev det bad i poolen hemma vid lägenheten och sen god mat på balkongen. En lagomt slapp dag alltså. Köpte inget, hittade typ ingenting. Eller jo förresten, en schal köpte jag för att inte skålla axlarna ytterligare:)

Sådär, då är det onsdagen imorgon då. Hoppas ni har en mysig kväll. Jag sitter och tittar på Allsången här. Det är sommar det för mig:)

Hörs imorgon! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0