Lång dag på jobb

Usch, fy vad dryg den här dagen har vairt. Solen har strålat ute, men jag har varit instängd på jobb med odrägliga kunder:( Inte så kul, men så är det. Det gick ändå hyfsat smidigt:)

Efter jobb handlade älsklingen och jag lite smått och gott som vi skulle ha till kvällen. Jag tänkte ju åka hem till mina föräldrar och sova där, men det blev aldrig av. Istället har älsklingen och jag sett fotboll tillsammans. Helt okej ändå. Inte så kul kanske, men jag överlever;)

Nu är jag dödstrött så inlägget är inte så intredssant eller roligt. Får försöka göra det bättre imorgon;) Ska nog till strande då för övrigt. Ensam... Kan vara rätt mysigt det med:)

Hoppas ni har en bra kväll! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0