Eftermiddag

Har haft en mysig eftermiddag med fina Karin:) Vi såg på Sex and the city. Hon har inte sett den innan, men nu vill hon gärna se tvåan också:) Och det gör ju mig väldigt glad och tacksam eftersom ingen annan vill se den med mig, hehe.

Ikväll blir det träning. Sista chansen innan stranden nästa vecka ju:) Så det blir skivtsång ikväll. Ska bli kul. Men lär få träningsvärk igen. Alltid i armarna. Är så himla klen, haha. Men jag älskar det, träningsvärk är toppen. Då vet man att man verkligen ansträngt sig tycker jag:)

Hoppas ni får en mysig kväll! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh jag vill också se satc 2.



mysig blogg..



kram.

2010-06-14 @ 17:24:35
URL: http://missmarvellous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0