280610

Godmorgon!

Tillbaka till vardagen... Inte kul alls. Önskar jag hade längre semester. Men nä, nu ska jag inte klaga. Är ledig nästa vecka igen ju:) Det är bara så trist att tiden ska gå så fort när man är ledi och har det bra medan det är hur segt som helst att jobba. Jaja, så är det.

Idag är det jobb hela dagen för mig. Börjar tio och slutar halv åtta... Det är det värsta passet som finns. Långt, tråkigt och dryg. Och rasterna är korta och få. Så, var bara tvungen att klaga på det också, hehe. I eftermiddag ska jag hem till mina föräldrar. Kanske sover över där. Så får älsklingen se sin fotboll utan att jag vill se Norska Hollywoodfruar mitt i matchen, haha:)

Tänkte skriva om en dag till i Spanien, det blir ju inte direkt någon uppdatering under dagen. Här kommer den:

Måndag:
Ännu en härlig dag med sol och värme. Jag började dagen med att springa en runda. Och hör och häpna, älsklingen var med och sprang:) Jo, förvånad var jag för han brukar inte vilja springa med mig. Efter springturen hoppade vi i poolen och simmade några längder. Flitigt värre alltså. Sen åt vi frukost på balkongen och vi hade köp härligt nybakat bröd så det var riktigt lyxigt. Efter frukost drog vi ner till stranden där vi låg hela dagen. Jag hade med högtalarna till iPoden och så hade vi strandtennis med. Så det var en riktigt härlig dag. På kvällen stod jag och älsklingen för middagen så vi valde att grilla. Blev rätt gott, men det är klart inte samma sak som hemma, smakerna var rätt tunna och saltet gav väldigt lite smak. Men det var gott ändå:) Kvällen ägnades till att spela spel. Mysigt. Så en slapp dag hade vi på måndagen helt enkelt:) Känns konstigt att det var en hel vecka sen...

Så, då var tre dagar avverkade, fyra kvar. Tar nog en dag i taget nu så det vara längre, hehe:)

Hoppas ni får en toppenbra dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!



Jag är med i en liten tävling och undrar bara om du kunde göra mig en stor tjänst och rösta på mig! Det tar bara några sekunder och jag skulle bli jätteglad! Tryck bara på länken, och sen på rösta-knappen så är det klart :)

Tack på förhand! /Kajsa

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-06-28 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0