180610

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag:) Trots fjärilarna i magen. Fatta att vi åker kvart i fyra inatt... Eller okej, flyget går sju, men vi åker här hemifrån då:D Helt galet vad tiden rann iväg här nu i slutet av veckan. Först kändes det som att helgen aldrig skulle komma, sen så bara, nu är det dags liksom. Helt sjukt. Aja, men det är klart helt fantastiskt att vi ska få åka äntligen. Resan bokades och planerades ju typ innan jul... Väskan är packad och allt är förberett. Ska bara slänga ner det sista inatt, sen är vi ready to go:) Underbart! Ska bli så jäkla kul att åka med härliga människor. Är så tacksam för att de är så lätta att umgås med. Minns första gången jag skulle träffa älsklingens kompisar. Nervös som bara den... Tusen tankar, skulle de gilla mig? Skulle de godkänna mig? Skulle jag komma överens med alla? Var livrädd för att de skulle säga till älsklingen efteråt att han inte var riktigt klok. Att jag var ett totalt bottennapp och inget att satsa på, haha. Men det gick ju hur bra som helst.(verkar det ju som, hehe;) ) Världens härligaste människor är de i alla fall och vi kommer säkert få skitkul!

Men först är det den här dagen kvar ju, hehe. Nu på förmiddagen ska jag fixa lite och kolla så att allt är med osv. Springa en runda tror jag. Sen ska löparskorna med har jag beslutat. Jag kommer nog bli helt stirrig annars om jag inte får tränanån gång under veckan:) Sen ikväll blir det jobb. Kommer kännas hur konstigt som helst. Liksom vaddå jobba innan vi ska iväg? När jag slutar är det bara knappt sex timmar till vi ska åka... Shit alltså. Snacka om zombie som sagt,haha:D

Hoppas att ni får en jättebra dag! Kommer skriva nåt inlägg til sen tror jag, men det blir nog inte direkt någon uppdatering i Spanien. Så stor är ju inte bloggen än;) Men vem vet, om jag springer förbi en dator nånstans så kanske det blir en snabbis på bloggen:) Vi får se. Hur som helt får ni ha det bra idag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0