170610

Godmorgon!

Det blev sent igår så jag ville inte sätta på datorn:) Filmen var jättebra. Så många som sagt att de blivit besvikna och att det var för lite sex och för lite city osv osv. Jag tyckte att den var hur bra som helst. De var ju förvisso inte i NY hela tiden, men det tyckte jag bara var bra. Det visar ju att de kan vara lika bra, graciösa och modemedvetna på andra ställen också:) Och kläderna var ju bara så fantastiska! Åh, jag vill också åka till Arabemiraterna och bo på lyxhotell:D Älskar Sex and the City i alla fall, det är en sak som är säker. Vill se den igen, haha:)

Idag tvättar jag på förmiddagen och jobbar på eftermiddagen. Tvätten är i full gång nu. Ska snart ner och lägga in andra laddningen. Så hiiimlamycket tvätt den här gången. Har vari lite lat med att tvätta på sistone... Det har varit så mycket annat, så mycket roligare,hehe:)

Hoppas att ni får en bra dag. Det verkar ju som att det ska bli varmt och skönt idag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0