150610

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Det har jag gjort, hela natten och hela morgonen:) Inget borrande alltså! Så jäkla skönt alltså. Slapp känna sängen skaka och höra vansinnesljud. Perfekt. Så idag är jag alltså utsövd och pigg:)

Idag är jag åter igen ledig. Lyxi, lyx, lyx:) Jag kan knappt fatta att jag får lov att vara hemma och göra ingenting utan att känna att jag borde ha pluggat eller så. Jag tror inte att folk som inte pluggar riktigt förstår hur stressigt och påfrestande det trots allt är att plugga. Visst, man har mycket lediga dagar, men de dagarna är till för hemmastudier. Har man 2000 sidor att läsa till en tenta en månad senare så har man lite att göra:) Men som sagt, nu är jag ledig och det känns toppen.

Ska nog börja packa så smått idag. Är jätterädd för att väskan ska fastna i Barcelona som vi ska byta flyg i:( Ja kanske är nojig, men det känns inte alls bra. Kommer inte kunna slappna av förrän min väska kommer åkande på bandet;)

Nu ska jag i alla fall äta frukost! Hoppas ni får en härlig dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0