030610

Godmorgon!

Sommarlov. Sovmorgon. Borrande i lägenheten under... Suck. Sov när de började så jag höll på att få en hjärtattack typ när de satte igång. Och de slutar aldrig... Borra, tyst, borra, tyst, borra igen... Suck.

Jaja, nu ska jag väl inte klaga, jag är trots allt ledig:D Ska inte göra något vettigt alls idag. Bara njuta av att kunna gå runt och göra ingenting. Precis vad man behöver nu!

Ska kanske träffa Karin sen. Hade tänkt att vi skulle ta en picnic nere vid havet, men det blåser ju som bara den så det blir kanske inget med det. Svensk sommar, alltid lika överraskande:) Jaja, får väl hitta på nåt annat. Bryr mig inte så mycket om det faktiskt:)

Nu ska jag snart ner och byta däcken på bilen bara. Eller ja, jag ska köra bilen till ett  ställe där älsklingen förvarar sommardäcken och så ska de byta däcken, hehe:) Men jag kan faktiskt byta däck om jag måste vill jag bara tillägga;)

Hoppas ni får en härlig dag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: filippa

åhh vad jobbigt! heh jag får sommarlov på onsdag nästa vecka! jihi det ska bli kul! så blir det sovmorgon för mig med! jag gör gratis designer!

2010-06-03 @ 09:17:29
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ha en fin dag :)

Postat av: Bloggarmaja

skönt att vara ledig :D

2010-06-03 @ 10:22:36
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0