020610

Godmorgon!

Ännu tidigare morgon än de senaste dagarna. Men kan man annat än ignorera det när solen strålar utanför fönstret:) Äntligen har väl sommaren landat här nere också. Hoppas får man ju. Det är andra juni idag ju så sommaren borde sätta fart nu.

Idag är det tenta på schemat så jag är klart jättenervös. Ska nog ut och springa lite senare. Först nu på morgonen ska det komma nån och mäta fukten i vårt badrum. Hoppas han kan styrka att det är rören som läcker, då slipper vi betala:) Även om det kommer att bli jobbigt att få badrummet fixat så är det värt det om vi slipper betala för det.

Nu ska jag äta lite frukost innnan han kommer. Om jag hinner, värst vad tiden sprungit iväg. Annars får jag vänta till sen:)

Hoppas ni får en bra och solig dag idag! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

Det är så enormt underbart att vakna av att solen skiner utanför fönstret =)

2010-06-02 @ 08:24:47
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0