Helt slut

Ojojoj, det blev en intensiv eftermiddag minst sagt. Först jobb till halv nio(trodde det var till kvart över åtta) och sen var vi ute och sprang direkt. Gick riktigt bra för mig idag. Kändes bättre än det gjort på länge. Kunde springa rktigt snabbt och allt funkade. Trots att det var typ 50 grader varmt... Nä,men tropisk värme har vi här nere nu. Hoppas för en gångs skull att det kommer åska snart... Avskyr åska, men det behövs ju minst sagt nu.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite:) Imorgon är jag ledig hela förmiddagen så det lir nog att åka hem till mamma och umgås lite:)

Hoppas ni sover gott inatt. Jag kommer no svettas som en gris och dra med mig lakanen när jag stiger ur sängen imorgon haha:) Frääääääscht. Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra med dig idag? Blir imponerad över att du springer när det är så pass varmt!

2010-07-22 @ 07:32:10
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0