Flitig myra

Hittills idag har jag varit riktigt flitig tycker jag. Har tvättat, sorterat tvätten, plockat undan här hemma, diskat, städat lite i badrummet och nu sitter jag och läser. Okej, okej, jag ska erkänna. Jag pluggar egentligen. Varför nu? kanske ni tänker, det är ju sommarlova fortfarande. Jaa, men är man slarvig när skolan är igång får man skylla sig själv. Eller slarvat har jag inte gjort, men matte och jag har aldrig dragit jämnt och jag prioriterade annat när jag kanske borde ha varit lite flitigare med pluggandet då... Så går det. Ska dock aldrig göra om det här misstaget kan jag säga:) Så ja, jag har verkligen lärt mig av mitt misstag. Men så är det, bara att ta tag i det nu och se till att klara tentan nu så jag slipper ha den släpandes genom hela nästa termin. Då vet jag inte vad jag ska göra:/

Nu ska jag bara kolla upp DN, de har ju specialpris för studenter och jag är verkligen sämst på att hålla mig uppdaterad på nyheter men känner att jag borde bli bättre på det. Så därför funerar jag på att ta en prenumeration på det. Undrar dock om jag kommer att läsa tidningen mer fö det, haha;)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: E V E L I N A A S ♥

SVAR Skönt att höra! Jotack, det är bra med mig med :) haft en bra dag? Kram

2010-07-30 @ 17:52:51
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! Din kommentar värmer!! :)



Haft en bra dag då?

2010-07-30 @ 20:20:31
URL: http://slipsens.se
Postat av: Tove ♥

sv - tack så mycket! haft en bra dag? :)

2010-07-30 @ 23:32:12
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

2010-07-30 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0