250710

Godmorgon!

Eller hej kanske jag borde skriva, vi har varit vakna ett tag här faktiskt:) Skulle ha sprungit när vi vaknade men båda var för hungriga så vi gick och köpte frukost istället. Nu är vi mätta och försöker smälta maten snabbt så vi kan köra igång:) Blir en spurttur idag. Ganska kort tur med andra ord. Vi sprang ju inte igår så vi får börja nånstans nu. Lite i taget.

Har haft en väldigt bra helg hittills. Vi var ju på inflyttningsfest i fredags. Riktigt kul! Massor med nya människor att snacka med. Igår skulle vi ha en heldag bara älsklingen och jag. Vi hade tänkt gå runt och titta på allt möjligt i stan, men regnet öste ner så det blev bara några timmar innan vi åkte hem... Lite synd, men så är det. Hemma gyrde vi film, åt och somnade som stockar haha:) Två intesiva dagar tog ut sin rätt;)

Vi ska ner till havet sen och kolla på en sandslottstävling idag. De brukar vara helt fantastiska. Vissa som gör skulpturerna i sanden brukar vara väldigt konstnärliga. Ska lägga upp bilder här sen så ni kan se. Om det nu är tävling idag, det blåser ju som bara den. Men det är nog ingen fara, det regnar i alla fall inte:)

Ikväll blir det middag hos mina föräldrar. Intensiva dagar här alltså;) Men det är bara mysigt tycker jag. Gillar att ha mycket på gång.

Hoppas ni får en toppenbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0