220710

Goooodmorgon!

Molnigt ute idag, men jag måste erkänna att det känns helt okej. Inte för att jag är trött på solen, inte på långa vägar. Men det är skönt att det är aningens svalare i alla fall. Har sovit som en stock trots värmen. Lakanen följde f.ö inte med när jag satte mig upp i sängen, hehe;)

Idag ska jag först hem till mamma. Blir en mysig start på dagen. Kanske sitter och pratar lite, läser lite, äter nåt gott. Vi får se, inga planer än så länge:) Men det vore faktiskt ganska mysigt om det började regna i alla fall. Det behövs en urladdning, helt klart. Sen ikväll blir det job mellan fem och tio. Kort och bra:)

Sitter just nu och har So You Think You Can Dance på i bakgrunden. Känner verkligen ett sug efter att dansa igen... Vi får väl se vad som händer till hösten. Kanske, kanske går jag in i studion igen.

Hoppas ni får en härlig dag. Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0