210710

Godmorgon!

Hade varken tid eller lust att blogga igår:) Var på stranden hela dagen med mamma och hade det mysigt. Är så härligt att vara med mamma, hon är bäst att prata med. Älskar henne! På kvällen var älsklingen och jag först ute och sprang. Det gick riktigt bra. Börjar få upp ett ganska bra tempo faktiskt. Känns skönt. Nu kan jag börja jobba på tider på allvar:) T.om. knäna håller än så länge och det känns fantastiskt bra. Efter springturen var vi hos älsklingens föräldrar och grillade. Riktigt mysigt. Perfekt avslut på en bra dag:) Den lediga dagen behövdes verkligen.

Idag blir det jobb mellan två och åtta. Lite trist att gå in och jobba när det är så fint väder, men det är i alla fall svalare där inne, hehe:) Nu på förmiddagen ska jag nog bara ta det lite lugnt, kanske se en film eller nåt. Ja, jag vet, det är så trist när det är så fint väder, men det känns inte riktigt som att jag har lust att gör anågot när jag ändå måste hem så snart igen. Men det är klart, skulle ju kunna läsa lite på balkongen... Får se hur jag gör:)

Hoppas ni får en jättefn dag! Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Du får väl åka dit då? ;)

2010-07-21 @ 10:01:08
URL: http://slipsens.se
Postat av: claudia

Hej Du har en jätte-fin blogg titta gärna på min www.claudiaduvet.blogg.se :D<

2010-07-21 @ 11:43:00
URL: http://claudiaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0