190710

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit lite oroligt inatt. Tror det beror på att jag inte riktigt hann slappna av igår innan jag skulle sova. Var ju hemma vid halv elva och så skulle jag upp tidigt idag så det fick bli sängen direkt. Jag hade ju tänkt springa en runda innan jobb idag, men jag var så trött forfarande när klockan ringde klockan sju att jag stängde av den och somnade om. Vaknade halv nio istället. Det var skönt att få sova ut, men ångrar lite att jag inte sprang;) Men ikväll ska jag ut efter jobb.

Jag jobbar hela dagen idag. Börjar tio och slutar halv åtta... Mördartid. Men det är bara en gång kvar med den tiden sen i sommar så det känns väl okej. Trots att man har en timmes rast känns dagen evighetslång... Älsklingen är borta ikväll när jag kommer hem så det får bli en springtur och sen ockuperar jag soffan och tvn hehe:) Kommer kanske somna där, vem vet?

Hoppas ni får en jättehärlig dag i alla fall! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Henrik

hej hej:)

vad är det du jobbar med?:)



hoppas du också får en toppendag på jobbet:)

2010-07-19 @ 15:56:24
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0