090710

Hej svejs

Nu är vi hemma igen. Fy sjutton vad varmt det är här nere... Jösses. Som när vi var i Spanien ju:/ Både skönt och lite jobbigt. Jag svettas ju bara jag rör mig;) Så får väl sitta still resten av kvällen hehe. Innan vi åkte i måndags hyrde vi disneyfilmer som vi inte hann se klart så det blir väl att titta på dem ikväll. Hoppas det brakar loss ett riktigt åskväder inatt. Även om jag avskyr åska kan det nog behövas om man säger så...

Innan vi åkte hem idag förresten var vi en sväng i Linköping. Riktigt mysig stad. Vi var i gamla Linköping och där är ju riktigt stämningsfullt med alla gamla hus och gator. Älskar att "resa i tiden" sådär:)

Hoppas ni får en fin kväll. Jag orkar inte skriva mer ikväll. Blir kanske bättre uppdatering nu när jag är hemma igen:)

Ha det bäst! Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0