Vi har ett sovrum

Jaa, nu äntligen har vi fått upp garderoben och flyttat in sängen:) Känns så underbart skönt! Så lätt att hänga in kläder och sätta allt på plats. Men vi är bortbjudna ikväll så det blir nog inte mer ikväll:( Jaja, får göra det sista imorgon. Efter praktiken. Ska troligtvis stå på visning imorgon så det får bli efter det.

Åh, hoppas man blir färdig innan måndag. Blir toppen at ha ett skrivbord igen till datorn och en plats att plugga på i lugn och ro. Då blir det kanske lättare att föra egna anteckningar och så:)

Har varit en hektisk dag. Vi var på IKEA halv tio eftersom älsklingen ville att vi skulle äta frukost där. Tja, jag säger inte nej tack till det ju:) Sen shoppade vi till halv 12... Det blev en massa springande fram och tillbaka. Varför? Först skulle vi ha tag i en lampa som bara fanns på andra våningen. Det upptäckte vi när vi var nere vid kassorna... Sen när vi hämtat det så upptäckte jag att jag hade tappat lappen som beskrev var garderoben vi skulle ha låg. Så då var det bara att springa tillbaka igen. Älsklingen slapp den här gången dock:) Sen, när jag var tillbaka, såg vi att det stod fel färg på paketet så älsklingen fick springa tillbaka och fråga om det hade blivit fel. Suck! Så det blev ett något längre besök än vi räknat med. Vår vanliga tur, haha. När vi sedan kom hem satte vi igång med att fixa garderob och lampa osv. fram tills nu... Helt slut. Imorgon ska vi hänga upp gardiner och fixa in det sista igen. Ska bli så härligt att sova i en riktig säng i natt:)

Nu ska jag snart göra mig i ordning. Först ska jag njuta lite av sovrummet:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg, allt bra? :)

2010-01-23 @ 17:51:39
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK så mycket, kolla gärna in igen :)



Haha, de där djuren är inte alltid så lätta att förstå sig på nej haha.

2010-01-23 @ 18:49:49
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, den är lite stor i alla fall.

Fast det finns värre än grodor. =)

2010-01-23 @ 19:08:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0