Tisdag kväll

Så var denna dagen slut. Har fått gjort mycket och det har gått i ett rasande tempo:) Skola, IKEA, möbelmontering och träning. Men det är bara skönt ju egentligen, så går tiden lite snabbare.

Appropå träningen ja, det var ju första gången på länge jag gick på Ki-box. Och det kändes kan jag ju säga:) Herregud, är helt mör i hela kroppen. Trodde jag skulle blir tvungen att ge upp i vissa övningar. Men envis som jag är biter jag ihop och gör allt till 100 procent ändå. Och efteråt känns det ju så jäkla bra. Trodde att jag skulle orka springa rätt bra med tanke på at jag tränat löpning rätt flitigt p sistone. Men icke, jag var precis lika trött i benen som i armarna. Är som en enda spagettimänniska nu, haha. Frågan är hur tusan jag ska komma ur sängen imorgon...

Nu sitter jag i soffan och är proppmätt efter supergoda fattiga riddare som älsklingen fixade när vi kom hem:) Jag har tur jag. Snart ska jag se Paradise Hotel och sedan kallar sängen. Ska bli så skönt att sjunka ner mellan lakanen senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0