Tidig morgon, kallt

Godmorgon!

Jaha, då var det dags för tidiga morgnar igen. Jisse s vad svårt det var att komma upp innan. Hade i och för sig hjälpt älsklngen upp halv sju, men den somnade ju jag om:) Så då blev det ännu jobbigare att ta sig upp en timme senare menar jag med det:)

Idag är det dags att ta tag i studierna igen. Exern Redovisning. Huh, det låter svårt... Får nog hitta nån som kan shjälpa mig i pluggandet, matte har aldrig varit min grej. Men jag ska banne mig klara av det! Plugga stenhårt, det är ju mitt läfte till mig själv:) Så vi ses när kuresen är över med andra ord, haha:) Nä, ska nog hinna med lite annat också.

Efter skolan ska jag kanske ta en sväng på stan. Är så sugen på att shoppa något. Jag har förvisso inte råd, men har lite presentkort som jag skulle kunna använda ju:) Sånt gillar vi, presentkort är toppenbra! Särskilt när det är på kläder och skor, haha:)

Nej, nu får jag sätta fart. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0