Sol och kallt som tusan

Ja, fy tusan vad kallt det är ute idag... Till och med jag tycker det är lite väl bra med 10 minusgrader. Särskilt här där kylan blir typ 5 gånger kallare p.g.a. fukt. Usch, sommaren känns väldigt avlägesen, men ack så välkommen:) Precis kommit hem från runda i stan. Projektarbete först och sedan var jag en runda i affärer så klart:) Köpte två linnen. Kan lägga upp en bild sen om nån vill se:) Väldigt nöjd i alla fall. Lite fel årstid att köpa linnen egentligen, men vad tusan, man kan ju få lite värme i tanken i alla fall... Längtar verkligen till sommaren nu. Solbränd hud, bad i havet och grillkvällar. Jag föreslog för älsklingen att vi fixar en heldag på stranden för oss och hans närmsta vänner en dag i sommar. Ta med lite musik, spela lite fotboll, frisbee och njuta av solen. Och sen på kvällen grilla och mysa. Hur låter det?:) Vi får se, först är det Spanien som gäller. Längtar jättemycket. Nu ska jag slappa fram tills det är dags att gå på jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0