Snö nu igen?

Vad är det som händer egentligen? Nu snöar det idag igen... Sån här vinter hade vi typ senast när jag var liten. Känns konstigt att det är så mycket snö och så kallt. Men jag har ju alltid påpekat hur mycket jag älskar snö och vinter så jag ska väl inte klaga. Dock har man väl rätt att ändra sig?:) För det har jag börjat göra mer och mer nu. Jag vill ha sol och värme. I alla fall sol och runt 21 grader varmt. Åtminstone de dagar man inte är ledig. Annars gör det inget om det blir varmare:)
Nåja, det är bara att bita ihop och gilla läget. Jag gnäller inte gärna om man säger så. Men när jag håller på att förfrysa fingrarna när jag trots allt har vantar på så är det svårt att vara positiv.

Föreläsningen idag gick i ett rasande tempo. Det kändes som att man inte hängde med på hälften ens... Men nu när jag ska vara duktig och läsa på egen hand i efterhand går det kanske bättre. Får hoppas det.
Roligaste med föreläsningen var när alla skulle in genom dörren. Det blev press in om man säger så. Alla ville in först så vi som stod långt fram blev typ mosade:) Men det var rätt kul Läraren måste ha trott att vi längtade efter att höra föreläsningen. Egentligen var det ju så att alla ville ha bra platser för att höra alls, haha.

Nu ska jag snart sätta mig och plugga... Sen lär det väl ta hela halva kvällen att sitta med det. Vill inte! Men jag måste! Nåja, sen ska jag sjunka ner i soffan och titta på Real Housewives of New Jersey. Har ni inte sett det? Se det! Det är underhållning på alla sätt:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fråga på :) Jag har valt att inte ha reklam på min blogg under alla år så det tjänar jag inget på. Men ibland får man erbjudanden och saker men jag brukar ju tacka nej till det med, mest för att inte känna någon press på mig att jag måste blogga alltid.



Haha, överlever du i snökaoset idag?

2010-01-27 @ 15:33:05
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: sambolivet

Nystartad blogg - kika in och ge mig tips! :)

2010-01-27 @ 16:36:37
URL: http://sambolivets.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

nja det är knappt :P sj då? hur mycket får du?

2010-01-27 @ 16:37:35
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0