Slut på jobb

För den här gången ja. Två veckor till nästa gång. Inte helt fel ju:) Ganska skönt att få in lite extra utan att behöva jobba jättemycket. Men lite gnällig är man klart under tiden, haha. Samtidigt är det ganska roligt att se alla olika sorters människor. Lite underhållning på nåt sätt. Särskilt unga par. Jisses vad tjejerna kör med sina pojkvänner. Hoppas verkligen inte jag är likadan...

Nu har älsklingen och jag precis ätit hemmagjorda semlor. Jag tål inte laktos så därför går det inte att köpa det i affär... Men de är nästan ännu godare när man gör dem själv ju:)

Ikväll ska Karin och jag ha tjejkväll. Hon är nog den finaste vännen jag haft på länge. Pålitilig och hon hittar gärna på saker att göra. Vi har alltid lätt för att prata och väldigt kul ihop:)
Ska bli mysigt med en kväll med skratt, avslappnat prat och tjejgrejer. Vi ska köpa lite gott att äta lite godis så klart:) Synd om älsklingen bara, men han flyr fältet:) Nej, jag har absolut inte kört ut honom om någon tror det, haha. Men det blir nog ändå inte så kul för honom här hemma. Massa kackel och fnissande:)

Tror inte det blir såmycket mer updatering idag. Vill inte hålla på här när Karin kommer sen. Så ha en trevlig kväll! Det tänker jag ha i alla fall♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan!



Vill du fräscha upp din blogg och få den mer personligare? Hör av dej till mej :)

Kram

2010-01-30 @ 18:53:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Carolina

Gör så, skoj om du är med :)

2010-01-30 @ 19:47:50
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Vad säger du? Klart att du kan bära skinnbyxor, kanske några som är som leggings, det passar nog de flesta tjejer i ;D hoppas du har en go kväll!

2010-01-30 @ 21:39:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0