Ny dag, nya upplevelser, nytt sovrum...

Idag har jag fått sova ut. Så himla skönt! Magknipet sitter i. Fy tusan, det är knappt att jag önskar min värsta fiende detta... Hoppas det går över under dagen.
Idag ska jag iväg och stå som visningsvärd. Ska blikul. Hoppas det går bra bara, sist glömde jag lämna ut prospekt så jag fick springa efter alla och be om ursäkt och ge dem prospektet, haha:) Lite pinsamt, men så är det. Lär nog inte glömma det idag tack vare det:)
Älsklingen ska idag börja rensa ut från sovrummet såska vi förhoppningsvis måla där i veckan! Som jag längtat! Äntligen ska vi få ordning och snygga färger, en garderob och gardiner. Hittills har det känts som att vi sovit i et förvaringsutrymme. Men nu blir det ändring på det:)
Nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0