Nu kör vi...

Haha, läste precis ett par bloggar som alla innehöll nårslöften och de avslutades med NU KÖR VI! Att jag srattade åt det var inget högfärdigt eller nedvärderande, jag tyckte bara det var komiskt att flera skriver samma sak typ... Okej, jag tyckte det var roligt. Det var inte lika kul nu när jag skrev det här, men vad tusan... Om inte annat kan ni ju skratta åt min torra humor och mitt misslyckande att förmedla det roliga:)
Men appropå nyårslöften. Jag har inget direkt nyårslöfte. Annat än att jag ska försöka äta nyttigt(som ju INGEN annan lovar:) ) och att ta ännu bättre hand om mina nära och kära. Sen ska jag satsta ännu mer i skolan! VG i alla ämnen, här kommer jag. Men det är egentligen inget nyårslöfte, det tänkte jag redan innan nyår. Rörigt värre:) Vi får se hur det går. Skolarbetet tänker jag börja med nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0