Neej

Var är alla läsare nu då? Haha, orkade inte vänta på mig antar jag:) Får försöka marknadsföra bloggen igen.

Nu har vi ätit. Blev varma mackor, haha. Fantasin tröt i samarbete med en tom kyl:) Önskar vi hade haft en kyl som alltid såg sådär härligt nyttig och hälsosam ut.Måste nog börja köpa mer frukt. Så när man är sugen på nåt sött kan man ju ta det istället för nåt annat onyttigt.

Nu ska jag snart se The Hills. Gillar den serien. Visst, den är inte 100% verklig, men det är ändå kul att se det. Tänka på bl.a. hur bra jag har det med min älskling i jämförelse:) Och så är det kul att få inspiration till kläder. De klär sig alltid helt snyggt. Mode är kul just för att man kan kombinera som man vill anser jag. Få inspiration lite här och där:) Min stil är rätt blandad. Ibland vill jag ha lite prepy kläder och ibland vill jag ha lite mer avslappnad stil. Det beror helt på humöret:)

Nu ska jag se om jag kan få låna tvn lite:)♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha, okej. Gå in på designadinblogg.se så finns det allt du kan få hjälp med. Ladda upp bilder är bara att trycka på bilden med trädet brevid HTML när du skriver ett inlägg... hoppas jag hjälpte lite. :)

2010-01-17 @ 19:35:24
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

ahh tack:) hoppas du får en fin start på veckan och en fin måndag:D

2010-01-17 @ 22:04:28
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0