Mätt och trött

Sådär, då har vi maskerat färdigt samt ätit. Skönt. Nu ska vi ta det lugnt. Jag är väldigt sugen p att gå ut och springa om en stund... Just nu tittar jag på Roomservice dock så det får vänta:)

Dagen har som sagt varit toppen. Började ju med att tvätta vilket var rätt trist. Och tidigt... Men det som kom efter var mycket bättre:) Träffade Karin inne i stan och vi shoppade, pratade och skrattade. Precis som det ska vara:) Jag fick med mig en skinnjacka och ett par skor hem. Helt nöjd med jackan, har funderat länge på att köpa en och hittade den här på H&M, så det blev ju ingen förmögenhet heller:) Kan visa en bild imorgon.
Mitt i shoppingen lunchade vi på tahi-restaurang. Så himla gott och billigt. Sånt gillar jag som är student, haha:) 

Min blogg ser helt galen ut just nu, men jag hinner inte fixa med det just nu. Får ta lite i taget om man säger så:) Men ni står kanske ut?

Nu ska jag titta klart på Roomservice och sen får vi se om jag är flitig eller ej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0