Lurade?

Jag och älsklingen satt uppe till 12 inatt eftersom vi hade fått höra att de billigare flygbiljetterna skulle släppas då. Men inte var det några billiga biljetter. De var snarare dyrare än innan ju... Undrar om det är otur, felhörning eller om personen som spred ryktet helt enkelt ville skoja med oss och se om vi skulle sitta uppe:) Nä, jag tror faktiskt inte det. Nånting måste ha blivit fel helt enkelt. Vi får väl se hur det går under dagen. Får kolla lite då och då.
Annars ska jag bara skriva idag... Fick ju gjort en hel del igår, men idag ska det källhänvisas. Jag kommer med andra ord sitta begraven i böcker och skriva febrilt, haha:) Men det blir nog bra. Och blir det inte det får nån annan skriva om det:)
Nu ska jag har lite furkost. Är väldigt sugen på att testa att göra gröt faktiskt. För lite omväxling liksom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0