Klar för kvällen

Nu har jag precis kommit hem från ännu en löptur. Känns toppenbra, knäna gör inte alls ont. Tror jag ska våga mig på att springa lite längre framöver... Äntligen:)

Till Karin: om din kommentar, jag kommer självklart äta luncher på stan med dig. Hallå, dem kan jag inte leva utan. Men det är liksom när vi äter ihop han och jag:) Du och jag har år speciella grej ju♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka få lite sömn inför föreläsningen/övningen imorgon. Usch, då gäller det verkligen att vara med:/ Helt nervös ju. Men sen är det fredag kväll med älsklingen. Vi planerar god middag, gott att dricka och bara mys! Längtar:)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha jo sant :D

hamburgare 3 gånger på en vecka är inte okej ;)

2010-01-21 @ 21:40:14
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0