Ingen garderob längre

Det som en gång var en garderob är nu bara ett stort hål:) Ska bli så fint, så fint sen. Med lite färg och ett snyggt skynke så blir det en kanonfin garderob. Sen ska vi ju ha en "vanlig" stor garderob dessutom. SÅ nu ska väl mina kläder få plats ordenligt så att de inte blir helt tillknycklade:) Älskar ju kläder så de bör behandlas bättre än de behandlats hittills:) Nu borde jag gå ut och å också, men vet inte om ja har nån lust faktiskt... Det är så kallt. Jag brukar alltid förespråka kyla, men inte nu längre. Nu är det nog, nu får det mer än gärna bli vår!

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon, kikade in lite så ville bara passa på att höra hur du mår :)

2010-01-12 @ 08:49:18
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Annika

vad kul att du tittade hit ign:D tror det var såhär du menade med svaret?:s det är bara fint med mig. det har dock snöat här... vill inte mer nu:( men annars är det toppen:)

2010-01-12 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0