Hemma i röran igen.

Ja, så var vi hemma igen:) Gick väldigt fort, men det var trevligt. Jag kunde inte äta tårtan eftersom jag inte tål mjölk och grädde os.v. Piiinsamt:/ Usch, inte lätt att tacka nej när någon gjort sig mldan att faktiskt baka en tårta. Men jag får så hysteriskt ont i magen att jag faktiskt väljer att skämmas framför magknipet...

Imorgon ska jag träffa K. Ska bli sjukt kul att träffas och skvallra lite, äta lite lunch och bara njuta av att vara tjejig igen liksom:) Men först ska jag tvätta... Vill inte! Men så är det, bara att ta tag i det och köra på:) Så det blir nog några tidiga inlägg imorgon bitti.

Nu ska jag krypa upp i soffan med älsklingen och kolla på Paradis Hotel. Inte mitt faboritprogram, men det är så himla kul att se alla kansiga påhitt och alla bråk:)

Kommentarer
Postat av: Neha

Jobbigt att du är allergisk=(

2010-01-13 @ 05:59:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0