Hemma efter helgen

Ja, jag har varit i Danmark hela helgen så det är därför jag inte skrivit alls på de här dagarna. Hade inte datorn med mig, tänkte det skulle bli lite dyrt att gå in på internet:) Hade jag haft fler läsare så hade jag nog tagit med den dock:)

Helgen har varit mysig. Men vi blev helt chockade när vi kom fram eftersom det låg massor med snöl överallt. Runt vägarna låg värsta höga snövallar och det var snö på vägarna. typ som om man kört i norrland mitt i vintern. Jag hade bara gympaskor och stövlar med mig så gissa om jag frös om föttterna... Som tur var hade jag min älskade raggsockar med mig så det gjorde det lite bättre. Men fy tusan vad kallt det var:/ Längtade ännu mer till sommaren där kan jag ju säga... Men förutom vädret var dagarna bara trevliga. Mysiga restauranger och mycket skratt och prat. Både älsklingen och jag har träningsvärk dock eftersom vi spelade badminton igår:) Blev lite bowling och minigolf också. Bara slapp helg med andra ord:)

Nu är det tillbaka till verkligheten och alla nödvändiga tillbehör. T.ex. laga mat... Vad tusan ska vi ha till mat? Jaja, det löser sig väl:)

Nu sitter jag i tjocka strumpor, mjukisbyxor och tröja och är ändå kall. Våren, när kommer den? Längtar som tusan!

Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsklingen. Efter en intensiv helg med mycket människor runt sig kan det behövas:) Jag som kommer från en minisläkt blir helt trött av så många människor runt omkring heöa tiden. Men det uppskattas, det är kul att ha sällskap ändå:)
Kommer nog lite uppdateringar sen, måste ju ta igen lite nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0