Äntligen kväll

Jösses vad trött jag är! Vi åkte till IKEA typ direkt när jag kom hem från skolan och sedan var det fullt ös. Vi köpte sängar faktiskt:) Så nu har vi 180 cm att dela på istället för 140. Skönt. Mysigt med närhet, men på nätterna vill man ju slippa kämpa för att få plats, haha. Vi köpte även nya nattygsbord, men det ena var skadat så vi kunde inte sätta ihop det. Det får bli en sväng till IKEA för mig imorgon och byta det. Alltid är det något som ska trilskas, men så är det:)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen sjunka ner i vår stora härliga säng. Godnatt allihop. Sov så gott!♥

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, delvis tack. Men det är inte jag som är bruden. Jag är fotografen ;)

2010-01-25 @ 22:09:39
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: astrid

sv: jadå ;)

vad gör du nu då?<3

2010-01-25 @ 22:31:01
URL: http://jag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0