310110

Godmorgon!

Har sovit som en stock i natt. Men vaknade vid sex som vanligt av mardrömmar. Suck. Jaja, kvällen igår var jättemysig! En riktig tjejkväll:) Det var välbehövligt. Vi köpte grillade revben och potatissallad. Så himla gott. Tänk vad kul man kan ha med revben f.ö. Vi såg ut som stenåldersmänniskor båda två när vi slet och drog i köttbitarna. Som glupska vargar eller nåt haha:) Och Karin bara "Ursäkta att jag suger på min revben..." Haha, lät ju helt sjukt:) Men så himla kul! Jo, jag har rätt knäpp humor.

Idag ska jag till mina föräldrar och sy ett draperi till vårt förvaringsutrymme i sovrummet. Det är sista touchen, sen är det äntligen helt klart. Pappa ska få hjälpa mig lite med bokföringen också för just nu sitter jag fast. Det blir inga direkta uppdateringar under dagen eftersom jag inte kan blogga via mobilen:( Men jag tror inte att det sörjs så mycket av min 40 läsare. Eller? Är det någon som läser här typ varje dag? Nyfiken på det ju:)

Ha en bra dag i snöstormen:)♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra R

hej annika!

jag läser din blogg ibland när du lägger ut den på facebook :) har själv en egen med dock lösen på min men du kan gärna få mitt lösen så du kan kolla in den om du vill? :)

2010-01-31 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0