300110

Godmorgon!

Det känns konstigt att vara vaken så här tidigt en lördag. Känns som att hela världen sover utom jag:) Men ska iväg till jobb om en stund så jag har inte mycket val.

Ännu en natt med knäppa drömmar dock... Lite mardrömmar och lite knäppa drömmar. Vilken blandning. Det är lite jobbigt nu faktiskt för när jag vaknar från drömmen kan jag inte somna om och det händer liksom alltid runt sextiden... Hoppas det slutar snart.

Usch, så ska man ut i kylan nu. Jaja, jag lär ju vakna i alla fall:) Får se om jag kommer ut bara, porten var nästan igensnöad igår när jag kom hem.


Nu ska jag göra mig i ordning. Ha en bra dag idag! Njut av ledigheten:)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Godmorgon! Jag tänkte tipsa om en tävling som jag lägger upp på bloggen under dagen. Det är en sponsrad tävling från ett företag med ett bra pris! Håll utkik och delta du med ♥ ♥ ♥

2010-01-30 @ 10:37:05
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0