290110

Godmorgon!

Idag vaknade jag mycket piggare och mycket gladare. Känns skönt att det är fredag. Även om det är dags för jobb ikväll. Det är ju lite sur, men samtidigt är det tre veckor sen sist så det är väl bäst att jag går dit, annars har jag glömt alla koder och system snart:)

Dagens schema är redan fyllt. Jag är hemma hela dagen lång, men ska tvätta typ hela dagen också så jag får stanna hemma. Men ska plugga lite till så det är ju bara bra egentligen.

Hade förresten en sjuk dröm i natt. Om jättespindlar, levande skelett och sjöhäxor... Hmm... Just då var det en mardröm, nu i efterhand kan jag skratta lite åt det. Typoiskt min vlda fantasi att blanda sig in i mina drömmar:) Men bättre det än de mardrömmar jag brukar ha... Usch!

En bra sak med fredagen är att jag lyckats hålla mig undan godis och sötsaker hela veckan. Lite stolt över mig själv faktiskt. Det var inte så svårt egentligen, men ändå lite stolt:) Det borde dock ha blivit en träningsrunda till, men så fort snön och så är borta lir det ändring på det! Då ska jag ut och springa varannan dag också. Så det ska nog gå att få rätsida på det också.

Nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0