190110

Godmorgon!

Så var det en ny morgon och en ny dag. Kom upp lite tidigare idag. Men det är så segt att gå upp när man inte har något direkt inplanerat:) Så skönt att ligga och dra sig, men jag blir typ mer trött om jag sover för läne... Konstigt nog:) Well, nu är jag uppe i alla fall.

Idag ska jag tvätta. Mellan 11-16, lite mer lagom än som sist, 7-11:) Så det blir lite motion idag av att springa upp och ner för trappor igen. Dessutom ska jag måla i sovrumet. Spacklingen blv f.ö godkänd, haha:) Så nu kan jag lägga till det i in meritlista; kan spackla:) Förhoppningsvis blir vi klara idag så vi kan börja fixa med garderoben och så. Kanske kan vi vara färdiga i helgen. Det hade ju varit det absolut bästa.

Nu är det som vanligt dags för frukost:) Kom på att jag nog skulle behöva handla lite också... Kylen är fortfarande anska tom. Hm, ja, men det ska vi väl kunna klämma in nånstans också:)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, jag har också fått höra sådana saker när jag var yngre, fast det gäller att inte ta åt sig. Att veta bättre om sig själv.

2010-01-19 @ 11:38:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0