180110

Godmorgon! Blev en lång sovmorgon idag:) Skönt, men har världens huvudvärk tack vare det. Sover för hårt:)

Det kan inte vara sant. Tittade precis ut genom fönstret och vad möts jag av? Jo, SNÖ.... Jag menar hallå, vad sjutton händer i det här landskapet? Vi var ju i Danmark i helgen och där var det jättemycket snö. Då längtade man hem till Sverige till barmark. Och så blir det ännu mer snö:/ Jaja, jag ska inte gräva ner mig för det, men nu längtar jag vekligen till våren och efter solen!:)

Idag händer inte mycket. Är hemma hela dagen. Kanske ska läsa lite och så. Annars har jag inget speciellt på gpng. Eller jo, jag ska spackla lite i sovrummet. Men det tar typ 10 min... Sen i eftermiddag ska jag hem till mina föräldrar och äta middag. Ska bli härligt att träffa dem igen. Helt längesen. Saknar dem ju♥

Nu ska jag äta frukost:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0