140110

Usch, tidigt idag igen. Jaja, ska inte klaga, hade ju het lediga dagar nu i början av veckan:) Men det är desto jobbigare att komma in i de här tidiga morgnarna nu. Så segt att gå upp innan. Jag ville bara krypa ner under täcket igen när jag klev ur sängen. Så kallt och helt mörkt. Nää, somaren var är du?

Idag blir det praktik. Ska bli kul att se vad som finns att göra idag. Kanske en avräkning? Jag är typ sämst på det, haha:) Fattar inte varför det ska vara så svårt att begripa var och vad jag ska skriva in i dokumentet. Men det löser sig, har ju faktiskt bara gjort det en enda gång:)

Ikväll blir det målning och så måste jag förbereda för redovisning imorgon... Extern kommunikation i vårt företag. Men det ska nog gå bra. Gillar ju att prata inför folk:) Men kommer klart vara sjukt nervös ändå. Det kommer imoron bitti säkert:) Nu måste jag göra mig i ordning. Mäklarstassen på hihi:)

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon,kikade in så tänkte passa på att önska dig en fin torsdag

2010-01-14 @ 10:05:31
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:33:07
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0