130110

Godmorgon! Fy tusan vad tidigt det är... Har ju haft sovmorgnar nu ett par dagar så det här känns jättekonstigt. Men samtidigt kan jag inte slappna av och vila nu när jag väl är uppe:) Första rundan maskiner är avklarade. En riktigt positiv sak med att tvätta är att v bor högst upp utan hiss. Så det blir fin träning att springa upp och ner en gång i timmen, haha:)

Senare idag ska jag in till stan och träffa K. Jag vet inte om hon vill omnämnas här så än så länge får det bli K:) Hon och jag var vänner på högstadiet, men i gymnasiet träffades vi knappt. Och sen nu har vi hittat tillbaka till varandra och börjat umgås igen. Så himla kul:) Annars har jag en förmåga att bli av med vänner. Vet inte alls vad jag gör för fel, om jag gör fel eller vad... Jaja, strunt i det. För trots att det är tråkigt försöker jag se det som att det är de som förlorar mest. Ha alltid brytt mig om vad folk tycker annars, men nu tänker jag köra efter mna regler. Strunta i alla andra och göra som jag vill. Utan att trampa någån på tårna naturligtvis, men liksom inte bry mig om spydiga eller rent av elaka kommentarer o.s.v. Ni fattar:)
Nu måste jag nog äta lite, magen är inte van vid mer än en timmes väntan på frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0