120110

Haha, såg precis att jag använt väldigt olika datummärkningar:) Hoppas ni har överseende, hihi.
När jag vaknade för en kvart sen upptäckte jag att de snöat i natt och att det fortfarande snöar... Jag borde ju reagera positivt eftersom jag älskar snö... Men nu räcker det faktiskt tycker jag. Det är kallt och det är mörkt. Jag tappar liksom all energi. Jag vill ha sol och runt 20 grader varmt. De hade varit toppen. Dessutom är jag dödstrött på att möta ett spöke varje gång jag speglar mig:) Får kanske ta och köpa lite brun utan sol eller nåt så man ser lite fräschare ut faktiskt. Och träningen går ju åt pipan den med. Just den här månade har jag inte råd heller att betala gymkort så jag hade ju tänkt springa... Men aldrig i livet i snö, det har jag ju skrivit innan. Jaja, får försöka pigga upp mig:)
Idag har jag än en gång inget inplanerat. Garderoben behöver sågas i sönder, men det kan nog vänta lite...:)
Saknar mina vänner... Jag önskar jag kunde vara med dem varje dag, men nån är bortrest, nån jobbar mycket och andra går i skolan nu. Så det blir så, lite hackigt. Men så är det:)
Nu ska jag äta lite och plocka undan lite här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0