Tusan vad kallt det är..

Jag håller på att frysa ihjäl utomhus nu... Så jäkla kallt. Ändå har jag strumpbyxor under jeansen, tjock vinterjacka och vinterskor. Usch! Ge mig vår och vårvärme nu. Längtar tills man kan gå i ballerinaskor och skinnjacka. Det behöver inte vara jättevarmt, men runt 15-20 grader räcker bra. Bara den här isiga kylan försvinner. Jag blir så trött av att det är så grått hela tiden också. Usch, ja idag är det gnälligt:)

Skolan gick sådär. Fick lite bättre grepp om det vi håller på med nu, bokslut, periodiseringar, avskrivningar osv. Nu ska det bara sätta sig också...

Nu ska jag nog försöka plugga lite och fixa inför tvätten. Inte så kul som sagt, men så är det. Ibland får man göra sånt man inte gillar ju. Bara att försöka göra det lite roligare:)

Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0