Snöstorm

Ja, nu igen... Jag är hemma nu, men färden hem var inte så kul kan jag säga. Bestämde mig för att köra till skolan för att tjäna tid. Men när jag var i skolanbörjade det snöa och blåsa. Ordentligt. Så när jag skulle köra hem så vardet fullt kaos. Jätteläskigt att köra i relativt dju snö och flygande snö. Bilen slirade titt som tätt också. Usch. Det blev tak vare detta ingen träning idag:( Inte kul, känner mig helt nere p.g.a träningsbrist. Eller typ nere. Inte deprimerad direkt ju:) Men känns konstigt att inte träna när man brukar göra det så mycket. Längtar till snön är borta och jag kan börja springa.

Skolan var rätt tråkig. Om jag tyckte bokföringen var krånglig innan så blev det med ens mycket värre. Så jag bestämde mig för att hoppa över praktiekn imorgon och sitta och råpluga istället. Hoppas bara jag kan förmå mig själv att göra det:)

Nu ska jag njuta av att vara hemma. Har precis ätit, när jag börjar ett tänker jag inte på att ät lunch innan så jag är alltid vrålhungrig när jag kommer hem. Ska gosa ner mig i soffan framför NCIS med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0