Slut på jobb igen

Tack gode gud att tiden går fort när jag jobbar. Enda gången det är bra att tiden går snabbare än jag hinner tänka:) Så svårt att inte gnälla på jobbet idag, typ alla kunder var helt sura och otrevliga. Är det för mycket begärt att de är trevliga tillbaka när man själv är tevlig? Inte konstigt egentligen att så många kssörskor och så är otrevliga. Man orkar liksom inte bli hunsad med hur många gånger som helst. Tönk på det när ni handlar, ett leende gör en hel dag för den som sitter i kassan:)

Nu ska jag bara ta det lugnt en stund och sen göra mig i ordning för att föräldrarna ska komma hit. Ska bli jättetrevligt.

Imorgon har jag sovmorgon! Underbart:) Ska sova typ halva dagen, haha. Det behövs numer, känner mig trött och sliten för det mesta.

Ha en jättefin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig ocskå. Händer imorrn då? :)

2010-02-27 @ 21:37:42
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0