Skola, hänga gubbe och pictionary

Haha, har ingen aning om jag stavade sista ordet rätt:) Men i alla fall. Idag i skolan hade vi först möte med en lärare om vårt projektarbete. Vi satt sedan en stund och försökte få rätt på arbetet,men kom fram till att det nog är bättre att vi gör det på fredag. Så då hade vi typ två och en halv timmes håltimme. Vad skulle vi göra liskom, vi hade tilgång till en tavla och en tavelpenna. Det blev hänga gubbe, pictionary och en massa tankespel. Riktigt kul. Vi skrattade åt allt typ och hade skitkul! Alla skolor borde tillåta en eller två timmars skrattande om dagen:) Så mycket lättare sen.
På övningen sen så kände jag att tusan, det här kan jag ju. Jag förstår faktiskt. Så himla skön känsla efter att ha kämpat med bokföringen. Nästan så det var lite kul... Undrar hur länge det håller i sig då bara:) Nä, ska njuta så länge det varar.

Ikväll ska jag och Malin på Ki-box. Jag har sån träningsvärk att det käns helt omöjligt att jag skulle kunna slå och än mindre stå emot slag från någon annan. Hur ska detta gå, haha:) Men det ska bli skönt också att träna igen. Nu är jag på gång. Om nu bara snön ger upp sitt grepp om marken så kanske jag kan få börja springa snart också...

Hoppas ni har en bra dag och att ni får en mysig kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0