Shopping och sushi

Nu är vi hemma igen efter ett par timmars shopping. Jag fick tag på en hel del som jag tänkt. Och en hel del annat... Lite småångest har man ju nu efter att ha spenderat en hel del, men i slutändan var jag nog värd det:) Köpte tre koftor, ett par jeans, ett skärp, två ringar och en hoodtröja. Så rätt lyckad tur alltså:) Sen blev det sushi på vägen hem. Så jäkla gott. Vi blev båda två riktig sugna på hamburgare när vi gick och shoppade, men vi ska ju vara hälsosamma så vi stod emot. Bra gjort, haha.

Nu ska vi bara ta det lugnt och inte göra något alls. Kanske sätta på en film eller så. Jag ska i alla fall först och främst hoppa in i duschen nu.
Ha en jättefin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja då det gör det nog :D tack det samma <3

2010-02-01 @ 20:28:36
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0